Savjeti o tome kako danas promicati zdravo radno okruženje, mentalnu dobrobit i kulturu tvrtke

Za mnoge je radno mjesto mjesto gdje provode značajan dio vremena. U kućnom ambijentu vrlo je važno pridonijeti cjelokupnoj atmosferi i ugodnom osjećaju. Isto bi trebalo vrijediti i za okolinu u kojoj radite. Iako se kaže (i to je uvijek istina) da nam je svugdje dobro, ali kod kuće je najbolje, svoje radno okruženje trebamo promatrati kao mjesto gdje se trebamo osjećati ugodno i opušteno u svim okolnostima. Kao dio radnog mjesta, vrlo je važno da svaki član radnog tima redovito doprinosi općoj dobrobiti i korporativnoj kulturi.

U Flexity-u smo vrlo svjesni važnosti zdravlja na radnom mjestu i mentalne dobrobiti na poslu. Podupiranje korporativne kulture jedan je od važnih stupova svakodnevnog provođenja vremena na poslu. Produktivnost rada i povoljni rezultati rada izravno su povezani s odgovarajućim radnim okruženjem, koje zajedno s kulturom poduzeća treba graditi svaki član radnog tima.

Iako je tehnička opremljenost radnog mjesta vrlo važna i ima značajan utjecaj na radnu uspješnost, na nju prvenstveno utječu čimbenici koji donose psihičko blagostanje pojedinim članovima tima tijekom radnih aktivnosti.

Sažetak:

PONUDA

Jeste li tvrtka i želite svojim zaposlenicima omogućiti bolje okruženje ? Kontaktirajte nas i rado ćemo zajedno pripremiti ponudu:)

Upoznajte nove nekonvencionalne načine kako provesti zdraviji dan na radnom mjestu

Video: naš mini skeč kako se ponekad zabavljamo na poslu:)

Ako i vi tražite načine da pozitivno promijenite rezultate rada na radnom mjestu, jeste li se pokušali usredotočiti na čimbenike koji utječu na ljudske resurse umjesto na tehničku stranu? Uostalom, ne može se osporiti činjenica da se tamo gdje se osjećamo dobro pojedine aktivnosti (pa i rad) odvijaju mnogo ugodnije i učinkovitije. Podržavanje cjelokupne dobrobiti na radnom mjestu može se postići na mnoge klasične načine, od raznih teambuildinga, zajedničkih pauza za ručak, anonimnih povratnih informacija do redovitih sastanaka...

Daje li vam poslodavac mogućnost rada od kuće? Bez sumnje, kućni ured može diverzificirati vaš radni život i na taj način pridonijeti mentalnom blagostanju. Ipak, treba imati na umu da radni kutak kod kuće treba biti odvojen od prostorije u kojoj se nalazi ako nemate namjensku sobu kao radnu sobu. Nabavite funkcionalan i kvalitetan uredski namještaj za svoj radni prostor. Minimalistički dizajn prikladan je i ako ne želite da vam išta odvlači pažnju s dizajna namještaja.

Sjetite li se i raznih tradicionalnih savjeta koji pomažu u jačanju zdravlja na radnom mjestu, svakako ih ne zaboravite primijeniti! U našem članku odlučili smo podići ovu temu na višu razinu i donijeti vam druge (možda manje tradicionalne, ali ništa manje učinkovite) savjete za zdravije i uravnoteženije radno okruženje. Nadahnite se savjetima koje smo napisali za vas i vaše radno mjesto, a koji mogu pozitivno podržati radno okruženje, mentalno blagostanje i cjelokupnu kulturu tvrtke.

Zdravo sjedenje na poslu ne mora biti samo mit

U jednom od prethodnih blogova pobliže smo se pozabavili problematikom zdravijeg načina sjedenja na poslu. Isto tako, kao i u prethodnom članku, ponovno skrećemo pozornost na jedinstvene alternative klasičnom sjedenju na stolici ili fotelji, koje nepovoljno utječe na naše zdravlje, a često i na psihičko stanje tijekom i nakon posla. Ako vam priroda posla to dopušta, pokušajte svoju omiljenu stolicu zamijeniti sjedenjem ili klečanjem na podu.

I slobodno inspirirajte svoje kolege da učine isto! Zajamčeno će vam zahvaliti nakon toga, jer sjedenje na zemlji, zamjenjujući klasično sjedenje (i često pogrbljeno) na stolici, donosi mnoge dobrobiti za naše fizičko zdravlje i mentalno blagostanje. Hoćete li sjediti u turskom sjedećem položaju ili na koljenima ovisi o vama (možete se i izmjenjivati), ali pripazite da su vam leđa čvrsta i ravna. Sjedenje bez oslonca za leđa neizravno nas tjera da budemo uspravni i manje smo skloni nesjediti ravno, na čemu će nam kralježnica biti zahvalna.

Sesije možete izvoditi sjedeći na podu, na jastuku za meditaciju ili čučeći.

Jutarnje "zagrijavanje" i redovite pauze za vježbanje

Popularno „ustani i vježbaj!“ poprima zanimljivo značenje u kontekstu povećanja blagostanja na poslu, jer uključivanje jutarnje tjelovježbe usmjerene na fleksibilnost i kretanje tijela na radnom mjestu uopće ne mora biti štetno, naprotiv, pridonijet će ugodnom osjećaju tijekom dana, idealnom startu na radne obveze i učinkovitijem obavljanju posla. Uostalom, naše jutro često odredi smjer cijeloga dana.

Davanje prostora članovima vašeg radnog mjesta za jutarnju "tjelovježbu" može biti vrlo korisno i mjerodavno za njihove individualne osjećaje fizičke i psihičke prirode u sljedećim radnim obavezama. Osim toga, jutarnje prakticiranje joge zajedno sa svojim radnim timom, osim ugodnih fizičkih i psihičkih dobrobiti, dovodi do jačanja radnih odnosa, a time i do zdravijeg radnog okruženja.

Jutarnji sati u pravilu ne moraju biti jedini period radnog dana kada je idealno vrijeme za kretanje ili istezanje tijela. Jednako učinkovite i djelotvorne mogu biti i kraće pauze namijenjene kretanju tijekom cijelog radnog vremena. Razna pomagala, poput prostirki za jogu, fit lopti, masažnih valjaka ili drugih sportskih pomagala koja pridonose učinkovitom kretanju i regeneraciji tijekom radnog dana, mogu učinkovito podržati tjelesne aktivnosti na radnom mjestu.

Pauze ne samo za tijelo, već i za um

Često je um taj koji ima najviše posla tijekom radnog dana u usporedbi s fizičkom stranom našeg tijela. Kao što se trebamo fizički odmoriti, tako trebamo posvetiti pozornost i psihičkom odmoru na radnom mjestu. Time ćete spriječiti osjećaj umora, stresa, izgaranja, manjka kreativnosti, nedostatka koncentracije i drugih negativnih posljedica nedovoljnog mentalnog odmora.

Uvedite kratke pauze za svjesnost na svom radnom mjestu. Hoćete li dati prostora pojedincima za odmor ili se zajedno opustiti, primjerice u obliku vježbi disanja ili vođenih meditacija, ovisi o vama, ali imajte na umu jednu stvar - um i psihološka strana zdravlja također trebaju pronaći odmor tijekom radnog ciklusa i isključiti se na nekoliko trenutaka, a ponekad čak i više poput školjke tijela.

Inspirirajte se našim minduflnes vježbama:

10 JEDNOSTAVNIH MINDFULNESS VJEŽBI ZA SVAKI DAN ZA TRENING SVJESNOSTI

Postoji doista bezbroj načina da doprinesete psihičkoj dobrobiti na radnom mjestu, a nema apsolutno nikakvih ograničenja za maštu kada ih implementirate na radnom mjestu. Osnova je poznavati svoje potrebe i potrebe svog tima te na temelju njih implementirati metode koje će učinkovito pomoći svakom članu radnog okruženja da se osjeća ugodno i dobro. Zadovoljstvo pojedinaca vodi ka zdravijim odnosima koji u konačnici jačaju zdravlje kulture poduzeća, ali i učinkovitost radnog učinka.

Ako bilo koga pitate, često će vam reći da je najučinkovitiji zaposlenik onaj koji se na poslu osjeća dobro, uravnoteženo i zadovoljno. Kao što proizlazi i iz temeljnih stupova ljudskih potreba, uvijek se prvenstveno trebamo osjećati u skladu sa samim sobom iznutra, tek tada smo motivirani i spremni za učinkovit rad, kreativnost i entuzijazam u poslu koji radimo. A zašto ne pomoći na radnom mjestu kada postoji toliko sjajnih načina za to?

Trustpilot